پروژه دستگاه خودپرداز و جدول بازی ها

دستگاه خود پرداز
نوع فایل
#C
حجم فایل
3 مگابایت
فروشنده
تاریخ انتشار
19 آبان 1396
تعداد بازدیدها
99 بازدید
14,900 تومان
  • پروژه دستگاه خودپرداز و جدول بازی ها
  • کتاب: توسعه برنامه سازی و پایگاه داده صفحه 79
  • نوع فایل: زیپ
شامل
  • کد برنامه دستگاه خودپرداز در محیط ویژوال استودیو به زبان سی شارپ
  • کد برنامه جدول بازی ها در محیط ویژوال استودیو به زبان سی شارپ

خود پرداز پرداخت اسکناس را بر اساس کمترین تعدا اسکناس انجام می­دهد. برنامه ­ای بنویسید که وجه درخواستی کاربر را بگیرد و پرداخت خود پرداز را تعیین کند. برای مثال اگر کاربر ۲۰۰ هزار تومان درخواست کرد سه چک پول ۵۰۰۰۰ و چهار اسکناس ۱۰۰۰۰ و دو اسکناس ۵۰۰۰ پرداخت کند.

برنامه­ ای بنویسیم که تعداد گروه­های حاضر در بازی دوره­ای را بگیرد و جدول بازی­های این گروه­ها را در خروجی نمایش دهد. نام گروه­ها را با A و B و C و … نام گذاری کنید. برای مثال اگر تعداد گروه­ها ۵ باشد خروجی به صورت زیر است. (متغیرهای حلقه را از نوع داده char تعریف کنید)

AB – AC – AD – AE – BC – BD – BE – CD – CE – DE

در این فایل زیپ کد هر دو پروژه به زبان سی شارپ موجود است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.