گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید

بازدید: 180 بازدید

درس کارگاه کارآفرینی و تولید، در ادامه درس های کار و فناوری، برای دانش آموزانی که شاخه نظری را انتخاب کرده اند تالیف شده است. در این کتاب هدف اصلی، آموزش آن دسته از مهارت هایی است که فرد را آماده می سازد تا به صورت تیمی یا انفرادی برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک اقدام کند. مسیری که در این کتاب در نظر گرفته شده است ۳۲ گام دارد که بصورت اصولی دانش آموزان طی سال تحصیلی هر هفته در موقعیت یک گام مهارتی قرار می‌گیرند و بعد از آماده سازی خویش و کسب شایستگی، گام بعدی را برمی دارند.

سازماندهی محتوا، فعالیت محور است و دانش آموزان در فراز و فرودهای محتوایی مسیر یادگیری حرکت می کنند. این مسیر شامل فعالیت های ساده تا پیچیده است. بسیاری از فعالیت‌ها در محیط یادگیری مدرسه‌ای و برخی از آنها در فضاهای بیرونی و به صورت کار در منزل انجام خواهد شد.

راهنمای کارگاه کارآفرینی و تولید مطابق با آخرین تغییرات کتاب سال ۹۷ برای شما دانش آموزان عزیر تهیه شده و شامل موارد زیر است.

  • پاسخ فعالیت های کارگاهی
  • پاسخ بحث و گفتگو ها
  • پاسخ پژوهش ها
  • پاسخ پرسش ها
  • پاسخ کار در منزل ها

این راهنما بصورت pdf در ۶۸ صفحه تهیه شده است. توجه داشته باشید که پاسخ‌های مطرح شده در این راهنما به صورت پیشنهادی است تا شما را با فرآیند پاسخ‌گویی به فعالیت‌های کتاب آشنا کند. برای دانلود راهنمای کارگاه کارآفرینی و تولید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بخش اول گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید به صورت رایگان

دانلود گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید

دانلود گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید

ادامه مطلب